
Ekonomi Bakanı Nihat Zeybekci: "Gelişmemiz gayet iyi gidiyor, ekonomimiz illaki istediğimiz gibi olacak"
Ekonomi Bakanı Nihat Zeybekci: "Gelişmemiz gayet iyi gidiyor, ekonomimiz illaki istediğimiz gibi olacak" Denizli Haberi Haberin devamını okumak ve tüm Denizli haberleri için lütfen tıklayın. Haberi beğenerek ve paylaşarak daha fazla kişiye ulaştırabilirsiniz.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder